Повернення-обмін
Повернення товару при замовленні
через Інтернет – магазин «Атлант Хортица»
Повернення товару неналежної якості
Загальні правила щодо повернення товару неналежної якості
У разі виявлення у процесі експлуатації
дефектів заводського шлюбу покупець зобов'язаний повідомити за номером телефону
+38-095-780-41-88 продавцю.
Придбаний товар, в процесі експлуатації якого не більше ніж 1 місяць був виявлений заводський брак, може бути обміняний на аналогічний товар належної якості або оформлений повернення товару з отриманням його повної вартості при задоволенні претензії.
Термін
розгляду претензії - 15
календарних днів з моменту надходження на склад підприємства за умови
правильного заповненого бланку Претензії.
При
відсутності аналогічного товару в продаж на момент задоволення претензії,
клієнт може придбати інший товар з відповідним перерахуванням вартості.
Хто приймає рішення по рекламації
Розгляд
рекламації (претензії) на наявність заводського браку проводиться на підставі
рішення Експертної комісії Відділу рекламації:
При задоволенні претензії (товар визнаний
бракованим) - проводиться обмін товару або повернення грошей
При відхиленні претензії товар за бажанням
клієнта повертається йому або утилізується (вказується в заяві). Рішення про
те, що пошкодження отримані внаслідок експлуатації, а не виробничого браку,
приймається на підставі технічної експертизи
У
разі незгоди клієнта з рішенням Експертної комісії Відділу рекламації може бути
проведена додаткова технічна експертиза спільно з покупцем (за згодою) в
незалежному державному Центрі сертифікації шин і гумотехнічних виробів
СЕПРОШІНА. Даний орган сертифікований в проведенні технічної експертизи шин і
його висновок є офіційним документом, який має юридичну силу в разі подальшого
розгляду рекламації в інших державних органах (Держспоживінспекція, суд і
т.д.).
Усі транспортні витрати з доставки
товару за адресою «СЕПРОшина» та повернення товару продавцю оплачує покупець.
Витрати на проведення експертизи
доставка до «СЕПРОшини» туди і назад:
м. Дніпро, Нова Пошта, відділення 22;
послуги «СЕПРОшина»:
15% вартості товару.
Підстава для розгляду рекламації:
правильно заповнений бланк Претензія
фізичний повернення товару на склад компанії
Перелік документів:
Для
повернення грошей при задоволенні претензії фізичній особі:
Клієнт
- фізична особа
Заява
на повернення грошей, в якій зазначаються:
паспортні дані клієнта
номер карти ПриватБанку, за відсутності
такої номер карти і реквізити іншого банку
причина повернення
підпис
Фото
(скан-копія) першої та другої сторінки паспорта
Фото
(скан-копія) лицьового боку банківської карти для виключення помилок в номері
карти
Фото
(скан-копія) документа, що підтверджує оплату
Для повернення грошей при
задоволенні претензії юридичній особі:
Клієнт
- юридична особа
Заява
на повернення грошей:
на фірмовому бланку підприємства
із зазначенням банківських реквізитів
підписом
печаткою.
Усі транспортні витрати на повернення
товару оплачує покупець.
Усі банківські витрати з переказу
коштів на розрахунковий рахунок покупця несе покупець.
Повернути товар Новою Поштою:
Звернутися в інтернет-магазин
Вказати причину звернення (обмін або повернення)
Оформити документи, які направляються клієнту по електронній пошті
Повернути товар через дане відділення Нової Пошти у м. Одеса, відділення
№3
Повідомити в інтернет-магазин номер декларації
Здійснити доплату або отримати решту суми при заміні товару на інший
Заплатити вартість зворотної доставки товару
Додатково узгодити умови доставки з інтернет-магазином при повторній
відправці товару
При поверненні товару отримати гроші.
Повернення товару належної якості
Загальні правила щодо повернення товару належної якості
У разі бажання повернути товар, покупцю необхідно
повідомити за номером телефону +38-095-780-41-88 продавцю.
Придбаний товар належної якості клієнт може
обміняти на аналогічний товар або повернути протягом 14 днів від дати
оформлення замовлення
Якщо на момент обміну аналогічного товару
немає у продажу, то клієнт може придбати будь-якої інший товар з відповідним
перерахуванням вартості або оформити повернення товару з отриманням його
вартості відповідно до розділу 4 Договору публічної оферти про порядок оплати
замовлення і повернення грошових коштів.
Умови і причини повернення товару
належної якості:
Товар має ідеальний товарний вигляд, що не
експлуатувався і не має слідів використання
Придбаний товар не відповідає потребам
клієнта і відрізняється: по торговій марці, назвою моделі, розміром, кольором,
малюнку протектора і іншим можливим характеристикам, властивим цього товару.
Перелік документів для повернення
грошей:
Для
повернення грошей фізичній особі:
Заява на
повернення грошей, в якій зазначаються:
- паспортні
дані клієнта
- номер
карти ПриватБанку, за відсутності такої номер карти і реквізити іншого
банку
- причина
повернення
- підпис
Фото
(скан-копія) першої та другої сторінки паспорта
Фото
(скан-копія) лицьового боку банківської карти для виключення помилок в номері
карти
Фото
(скан-копія) документа, що підтверджує оплату
Для повернення грошей юридичній
особі:
Заява на
повернення грошей:
- на
фірмовому бланку підприємства
- із
зазначенням банківських реквізитів
- підписом
- печаткою
Усі
транспортні витрати на повернення товару оплачує покупець.
Усі
банківські витрати з переказу коштів на розрахунковий рахунок покупця несе
покупець.
Повернення грошей проводиться протягом
8 днів з моменту надходження до складу компанії повернутого товару, грошовим
переказом на розрахунковий рахунок покупця.