0
Мої закладки 0
Порівняння товарів 0

Повернення-обмін

Повернення товару при замовленні через Інтернет – магазин «Атлант Хортица»

Повернення товару неналежної якості


Загальні правила щодо повернення товару неналежної якості 

У разі виявлення у процесі експлуатації дефектів заводського шлюбу покупець зобов'язаний повідомити за номером телефону +38-095-780-41-88 продавцю.

 

Придбаний товар, в процесі експлуатації якого не більше ніж 1 місяць  був виявлений заводський брак, може бути обміняний на аналогічний товар належної якості або оформлений повернення товару з отриманням його повної вартості при задоволенні претензії.

 

Термін розгляду претензії - 15 календарних днів з моменту надходження на склад підприємства за умови правильного заповненого бланку Претензії.

 

При відсутності аналогічного товару в продаж на момент задоволення претензії, клієнт може придбати інший товар з відповідним перерахуванням вартості.


Хто приймає рішення по рекламації 

Розгляд рекламації (претензії) на наявність заводського браку проводиться на підставі рішення Експертної комісії Відділу рекламації:

 

    При задоволенні претензії (товар визнаний бракованим) - проводиться обмін товару або повернення грошей

    При відхиленні претензії товар за бажанням клієнта повертається йому або утилізується (вказується в заяві). Рішення про те, що пошкодження отримані внаслідок експлуатації, а не виробничого браку, приймається на підставі технічної експертизи

 

У разі незгоди клієнта з рішенням Експертної комісії Відділу рекламації може бути проведена додаткова технічна експертиза спільно з покупцем (за згодою) в незалежному державному Центрі сертифікації шин і гумотехнічних виробів СЕПРОШІНА. Даний орган сертифікований в проведенні технічної експертизи шин і його висновок є офіційним документом, який має юридичну силу в разі подальшого розгляду рекламації в інших державних органах (Держспоживінспекція, суд і т.д.).

Усі транспортні витрати з доставки товару за адресою «СЕПРОшина» та повернення товару продавцю оплачує покупець.

Витрати на проведення експертизи

доставка до «СЕПРОшини» туди і назад:

м. Дніпро, Нова Пошта, відділення 22;

послуги «СЕПРОшина»:

15% вартості товару.

 

Підстава для розгляду рекламації: 

    правильно заповнений бланк Претензія

    фізичний повернення товару на склад компанії

 

Перелік документів:

Для повернення грошей при задоволенні претензії фізичній особі:

Клієнт - фізична особа

Заява на повернення грошей, в якій зазначаються:

 

    паспортні дані клієнта

    номер карти ПриватБанку, за відсутності такої номер карти і реквізити іншого банку

    причина повернення

    підпис

 

Фото (скан-копія) першої та другої сторінки паспорта

Фото (скан-копія) лицьового боку банківської карти для виключення помилок в номері карти

Фото (скан-копія) документа, що підтверджує оплату

 

Для повернення грошей при задоволенні претензії юридичній особі:

Клієнт - юридична особа

Заява на повернення грошей:

 

    на фірмовому бланку підприємства

    із зазначенням банківських реквізитів

    підписом

    печаткою.

 

Усі транспортні витрати на повернення товару оплачує покупець.

Усі банківські витрати з переказу коштів на розрахунковий рахунок покупця несе покупець.

 

 

 

Повернути товар Новою Поштою: 

    Звернутися в інтернет-магазин

    Вказати причину звернення (обмін або повернення)

    Оформити документи, які направляються клієнту по електронній пошті

    Повернути товар через дане відділення Нової Пошти у м. Одеса, відділення №3

    Повідомити в інтернет-магазин номер декларації

    Здійснити доплату або отримати решту суми при заміні товару на інший

    Заплатити вартість зворотної доставки товару

    Додатково узгодити умови доставки з інтернет-магазином при повторній відправці товару

    При поверненні товару отримати гроші.



Повернення товару належної якості

Загальні правила щодо повернення товару належної якості


У разі бажання повернути товар, покупцю необхідно повідомити за номером телефону +38-095-780-41-88 продавцю.

Придбаний товар належної якості клієнт може обміняти на аналогічний товар або повернути протягом 14 днів від дати оформлення замовлення

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, то клієнт може придбати будь-якої інший товар з відповідним перерахуванням вартості або оформити повернення товару з отриманням його вартості відповідно до розділу 4 Договору публічної оферти про порядок оплати замовлення і повернення грошових коштів.

Умови і причини повернення товару належної якості:

Товар має ідеальний товарний вигляд, що не експлуатувався і не має слідів використання

Придбаний товар не відповідає потребам клієнта і відрізняється: по торговій марці, назвою моделі, розміром, кольором, малюнку протектора і іншим можливим характеристикам, властивим цього товару.

Перелік документів для повернення грошей:

Для повернення грошей фізичній особі:

Заява на повернення грошей, в якій зазначаються:

  • паспортні дані клієнта
  • номер карти ПриватБанку, за відсутності такої номер карти і реквізити іншого банку
  • причина повернення
  • підпис

Фото (скан-копія) першої та другої сторінки паспорта

Фото (скан-копія) лицьового боку банківської карти для виключення помилок в номері карти

Фото (скан-копія) документа, що підтверджує оплату

 

Для повернення грошей юридичній особі:

Заява на повернення грошей:

  • на фірмовому бланку підприємства
  • із зазначенням банківських реквізитів
  • підписом
  • печаткою
  •  

Усі транспортні витрати на повернення товару оплачує покупець.

Усі банківські витрати з переказу коштів на розрахунковий рахунок покупця несе покупець.

 

Повернення грошей проводиться протягом 8 днів з моменту надходження до складу компанії повернутого товару, грошовим переказом на розрахунковий рахунок покупця.